Porsche увеличи гамата на Taycan с нови три версии. Така те стават общо 16, с което компанията гарантира, че всеки желаещ може да намери модификацията, която най-точно отговаря на изискванията му.
Първата новост е Taycan GTS. Той идва в две версии – спортен седан и Sport Turismo, т.е. комби. Taycan GTS става много по-мощен. Вече развива 690 к.с. с активирана overboost функция, когато се използва Launch Control. Мощта може да се развие и чрез бутона push-to-pass, който е част от стандартния пакет Sport Chrono. Той дава допълнителната сила за 10 секунди – идеални за по-бързо изпреварване.
И двата модела, седанът и комбито, могат да спринтират от място до 100 км/ч за 3,3 секунди. Седанът достига 200 км/ч за 10,4 секунди. Пробегът е до 628 км. с едно зареждане. За да отразява по-спортната натура на GTS, Porsche е дала на колата по-отличителен звуков профил, който е като на TaycanTurbo S.
Екстериорът и интериорът също са „пипнати“, за да акцентират GTS модела. Спортният визуален пакет включва черни акценти, 20-цолови джанти от Turbo S или 21-цоловите на RS Spyder Design.
Вътре има повече акценти от Taycan Turbo GT. Това включва Race-Tex елементи, черна кожа, адаптивни спортни седалки, GT волан и др. Съраунд саунд системата на Bose е стандартно оборудване.
Taycan GTS има специално настроено шаси, което включва Porsche Active Suspension Management и Porsche Torque Vectoring Plus. Допълнително може да се поръча и Porsche Active Ride, както и завиване на задните колела.
Третият нов модел е Taycan 4. Той е насочен към търсещите кола за по-дълги преходи и комбинира ефикасността на базовия модел със задвижване на 4-те колела като Cross Turismo.
Taycan 4 идва стандартно с Performance Battery, но може да бъде поръчан и с Performance Battery Plus. Съответно и мощността ще варира от 402 к.с. и 429 к.с. при използване на Launch Control.
Спринтът до 100 км/ч от място става за 4,6 секунди. Максималният пробег е съответно 559 км. и 643 км. в зависимост от батерията.
Taycan 4 има два електромотора – по един за всяка ос. Това увеличава теглото на колата с 80 кг. спрямо модела само със „задно“, но въпреки това е с 2 стотни по-бърз от него.
Моделът получава и богато стандартно оборудване. То включва 19-цолови аеро джанти, матрични LED фарове, Porsche Traction management, адаптивно въздушно окачване с PASM и др. Вътре има комфортни седалки с 8 посоки на регулиране, кожени и алуминиеви акценти. Поръчки вече се приемат, а доставките започват през март 2025 г.